Administratieve ondersteuning
- Facturatie.
- Opstellen van offertes.
- Samenstellen van rapportages.
- Verzorgen van betalingen.
Secretariële ondersteuning
- Advies en beleid (rapporten en notities lezen, adviseren, richtlijnen en beleidsnotities zelfstandig uitwerken).
- Backoffice en hospitality werkzaamheden (afhandelen van webshopbestellingen, archiveren van vertrouwelijke stukken, regelen van en representatieve taken vervullen bij sociale evenementen, etc.)
- Communicatie (verzorgen/opstellen van drukwerk, nieuwsbrieven, persberichten en presentaties).
- Correspondentie (in de moderne talen).
- Mail- en agendabeheer (mailbox beheren, afspraken plannen).
- Marketingwerkzaamheden (voorbereiden beursbezoeken, opstellen en versturen van (direct) mailings, etc.).
- Vergaderingen (voorbereiden, notuleren, uitwerken en bewaken van actiepunten).
Projectmatige ondersteuning
- Voorbereiden/uitwerken van projecten op allerlei gebieden; het is aan u om dit punt verder in te vullen…
USP’s
- Professional organizing: structureren en ordenen van belangrijke zaken.
- Screenen en structureren van een secretariaat.
- Speeches schrijven en overzichtelijk uitwerken.